تاریخ انتشار : شنبه 19 مرداد 1398 - 11:38
کد خبر : 43662

اعمال محدودیت ترافیکی در محور آستارا – اردبیل

اعمال محدودیت ترافیکی در محور آستارا – اردبیل

جارستان :رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به تعطیلی پیش رو بمناسبت عید سعید قربان، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور آستارا – اردبیل و بالعکس طی امروز و دو روز آینده خبر داد. سرهنگ حسین محمدپور بیان کرد: بمنظور کشش ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور خودروها، محدودیت های ترافیکی در محورهای

جارستان :رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به تعطیلی پیش رو بمناسبت عید سعید قربان، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور آستارا – اردبیل و بالعکس طی امروز و دو روز آینده خبر داد.

سرهنگ حسین محمدپور بیان کرد: بمنظور کشش ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور خودروها، محدودیت های ترافیکی در محورهای آستارا – اردبیل و بالعکس اعمال می شود که بر این اساس؛ تردد وسایل نقلیه سنگین به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محور آستارا – اردبیل و بالعکس از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای شنبه ، یکشنبه و دوشنبه ممنوع است.

وی در بخش دیگری  از سخنانش به وازگونی یک دستگاه سمند در آزادراه لوشان – قزوین  به علت تخطی از سرعت مطمئنه طی شامگاه پنجشنبه گذشته اشاره و خاطرنشان کرد:  متاسفانه در این حادثه رانندگی سه نفر شامل راننده ۴۵ ساله، خانم ۴۰ ساله و کودک ۱۲ ساله  جان خود را از دست دادند و یک نوجوان نیز در این حادثه مصدوم شد.

 وی از رانندگان خواست از سرعت  و سبقت های غیر مجاز پرهیز کنند چراکه یکی از  دلایل اصلی تصادفات در راه هاست.ایرنا/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.